دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

پشت صحنه های دیدنی از مسابقات آسیایی گوانگ ژو

گوانگ ژو - دوشیزه شین ایجا اوها

ایشان خانم "شین ایجا اوها" یا یه چیزی شبیه به این (من هرچی زور زدم آخرش نفمیدم) هستند که در طول برگزاری مسابفات ووشو ما در خانه ایشان اقامت داشتیم.
دانشجوی رشته ی الکترونیک هستش و در برگزاری مراسم افتتاحیه هم استخدام شده بود.
خودش میگه از سه سال پیش روی این افتتاحیه کار میکردند و روزی 4 ساعت تمرین (سه روز در هفته) . خداییش دختر خوبی بود شاید من همین جا وسلط کردم البته بی جنبه بازی در نیارم ، دختر پاک و نجیبیه! حیف که حجاب نداره و هی کار دست من میده!

 عکس ها ی بیشتر در ادامه . . .

اینم عکسهای عروسکیه که برای افتتاحیه بهشون دادن و حالا مال خودشونه

گوانگ ژو

طبق حرف های خودش و محاسبات ما چبزی حدود 80 هزار تومن بابت افتتاحیه بهش پول دادن
خداییش کجای دنیا با 80 هزار تومن کار انجام میدن؟


گوانگ ژو

گوانگ ژو

گوانگ ژو

گوانگ ژو)

گوانگ ژو

گوانگ ژو“”(8)


گوانگ ژو


گوانگ ژو

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 http://www.dt24.blogfa.com

عکساش خیلی قشنگ بود
اخه من از دخترای چشم بادومی خیلی خوشم میاد.
آخرشم با یکی از همینه ازدواج می کنم.

هنوز خیلی زوده برای این جور نظرها ، اول مامان باشو ببین بعد بیا بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد