دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

دانلود رایگان بازی Fallout: New Vegas

دانلود رایگان بازی Fallout: New Vegas

1910f7191nc2m8lzlaa1500_resize.jpg

نام بازی: Fallout: New Vegas
سازنده  : Obsidian Entertainment
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اکشن اول شخص نقش آفرینی
پلتفرم: PC,360,PS3
میانگین امتیازات بازی:8/10
متفاوت ترین محصول سری محبوب فالوت را تجربه کنید.


از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !


ابتدا با یک مقدمه تکان دهنده در مورد بازی جدید این سری شروع می کنیم .
یک موسیقی توسط یک رباط سرگردان در حال پخش شدن است.رباطی که سعی دارد بدن بی جان فردی را از دورن قبری دور افتاده بیرون کشیده  و او را نجات دهد.بدنی که حتی به درستی در درون قبر جا نگرفته و دستش همانند تکه چوبی خشک از درون قبر بیرون زده است و کمک می خواهد .فردی با چشمان قرمز رنگ از دور دست رباط داستان مارا می نگرد که به کندی در حال کناز زدن خاک است.صدایی آشنا زمزمه می کند ،جنگ...،جنگ هیچ وقت تغییر نمی کند.اما جنگ تغییر کرد و دیگر ماهیت اصلی خود را به یاد نمی آورد ; اینکه روزی قرار بود سیاهی تلخی و نابودی و فساد را به نمایش دراورد .اکنون جنگ تغییر کرده و چیزی جز آرمان های گذشته را هدف قرار داده است .جنگ... جنگ اینبار تغییر کرده است .
داستان:
داستان بازی ارتباط چندانی با نسخه سوم بازی ندارد  و به گفته سازندگان بازی تنها ارتباط داستانی بازی با نسخه های یک و دو می تواند باشد .این در حالی است که داستان این نسخه در آخرین نقطه قرار می گیرد و قصد دارد رخداد های سال 2280 یعنی 3 سال بعد از نسخه سوم و 39 سال بعد از داستان شماره دوم بازی را روایت کند .شخصیت اصلی بازی یک پیک است که در ابتدای داستان قصد داشته بسته ای را به شهر primm در Mojave wasteland ببرید اما بر اثر برخی رخداد ها ،گلوله ای به سر او برخورد می کند و از پا در می آید .اما این پایان ماجرا بازی نیست .داستان بازی درست در همین نقطه که گلوله به سر شخصیت اول داستان برخورد می کند شروع می شود .پس از مرگ شخصیت اصلی در قبر دفن شده و کاملا اتفاقی توسط securitron به نام ویکتور پیدا می شود و به شهر goodspring حمل می شود.در این شهر بازیباز توسط دکتری به نام دکتر میشل به زندگی باز می گردد.وقتی که دکتر میشل می خواهد داده های او را بر روی سندی ثبت کند بازیباز قادر است که چهره و دیگر مشخصات مربوطه را انتخاب و بازی را شروع کند.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس هایی از محیط بازی به ادامه مطلب بروید .
طریقه نصب بازی در ادامه مطلب.....
یکی از مواردی که دانستنش در جامعه شناسی Fallout بسیار مهم است Vault ها می باشند. همان طور که از اسمشان پیداست Vault ها پناهگاه هایی زیرزمینی می باشند که دولت آمریکا به منظور محافظت از شهروندانش در هنگام شرایط بحرانی ساخته بود. این پروژه بسیار ایده آل بود و روند اجرایش به صورت منظم و یک نواخت پیش می رفت تا اینکه با شروع جنگ آمریکا و چین نیمه کاره رها شد. طبق نظرات کارشناسان به 400000 عدد از این پناهگاه ها برای محافظت از مردم نیاز بود که تا شروع جنگ تنها 122 عدد از آنها ساخته شده بود! این آمار و ارقام تنها اظهار کننده یک موضوع هستند و آن هم چیزی نیست جز... فاجعه! هر یک از این پناهگاه ها به منظور خاصی ساخته شده بودند. به عنوان مثال یک پناهگاه به طور عمد در برابر تشعشعات رادیواکتیوی آسیب پذیر ساخته شده بود تا تاثیرات آن را بر روی مردم اندازه گیری کنند و یا اینکه در پناهگاهی دیگر در اثر آزمایشاتی که روی ژنتیک افراد صورت گرفته بود تمامی ساکنینش چهره و جثه ای بچگانه داشتند. از بین این 122 پناهگاه تنها 17 عدد تحت کنترل بودند و نتایج پیش بینی شده را به همراه داشتند و بقیه به نحوی متروکه یا نابود شدند.
مسلما تنوع تسلیحات و تغییراتی که روی آنها صورت می گرفت یکی از ویژگی هایی بوده که هر یک از بازیکنان را ساعت ها مشغول به خود کرده است. طرفداران کنجکاو مجموعه خوشحال باشید زیرا Obsidian از شما نیز غافل نبوده است. تعداد اسلحه ها و تغییرات آنها 2 برابر شده که مسلما شگفت انگیز است و تاثیرات بسزایی در گیم پلی خواهند داشت. چوب گلف، نارنجک انداز و C4 حقیقتا تحریک کننده هستند. به عنوان مثال می توانید C4ی را در بین تجهیزات یک فرد از همه جا بی خبر جاسازی کنید و هنگامی که در حال قدم زدن در کنار معشوقه اش هست چاشنی را فعال کنید تا هر دو آنها را به هزار و یک قسمت تقسیم کنید!
آنقدر توضیح در باره بازی وسیع و گسترده است و همیشه توضیح در مورد تمام ویژگی های بازی fallout  جز سختر ترین موادر بوده باید بازی را تجربه کنید تا به قدرت بازی پی ببرید .امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید .
سیستم مورد نیاز بازی:

سیستم عامل : ویندوز XP/Vista/7
حافظه : رم 10GB ، 2GB فضای آزاد دیسک سخت
پردازنده : 2.0 گیگاهرتز دو هسته
ویدیو کارت : انویدیا جیفورس سری 6 ، سری 1300XT دارو حداقل
 

عکس های بازی:


65772551_resize.jpg
fallout81310_resize.jpg
1510b211073grenademachi_resize.jpg
1510ffalloutnv11_resize.jpg

دانلود قسمت 1 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 2 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 3 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 4 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 5 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 6 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 7 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 8 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 9 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 10 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 11 با حجم 400 مگابایت
دانلود قسمت 12 با حجم 400 مگابایت

دانلود قسمت 13 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 14 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 15 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 16 با حجم 400 مگابایت


دانلود قسمت 17 با حجم 50 مگابایت


طریقه نصب:
ابتدا تمامی فایل های موجود بر روی سایت را دانلود کرده ، بعد از اتمام دانلود ،مطمئن شوید که نمامی پارت ها را دانلود کرده اید ، فایل های را از حالت فشرده خارج کنید به عبارتی بر روی پارت اول راست کلیک کرده و گزینه Extract Files را بزنید.بعد از اتمام عمل unzip کردن وقتی به پوشه 6 گیگا بایتی بازی رسیدید ،بر روی گزینه setup کلیک کرده و بازی را نصب کنید.بعد از اتمام نصب به پوشه skidrow بروید ،دو فایل اجرایی  وجود دارد ،هر دو را کپی کرده و در محل نصب بازی قرار دهید و بازی را اجرا کنید .



پسورد: www.mihandownload.com




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد