دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای شاهین S2 به نام عشق اصفهانی

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای شاهین S2 به نام عشق اصفهانی

با 4 کیفیت متفاوت ... | HD - Original |
( با دو سایز 1280x720 و 720x400 ... )



از افریت دانلود کنید ، برید ببینید و لذت ببرید !



دانلود موزیک ویدئو

RMVB HD

Mediafire       Rapidshare       Directlink

MP4 HD

Mediafire       Rapidshare       Directlink

MP4 HQ

Mediafire        Rapidshare       Directlink



MP4 MOBILE

(مخصوص تلفن همراه)

Mediafire        Rapidshare       Directlink




MP3 128

Eshghe Esfahani

Eshghe Esfahani - Remix

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:37 http://dt24.blogfa.com/cat-26.aspx

مرکز شهر:
ده تا از اولین های دزفول

خدا خفت نکنه همش بلدی بیایی تبلیغ خودتو بکنی !

مهدی پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:04 http://www.dt24.blogfa.com

سلام امیر جون
خوبی سلامتی خانواده خوب
بستگان اقوام فامیل دوستان کسانی که از راهای دور می گذرند خوبند؟
آقا ما چاکریم





حالا این همه چابلوسی واسه چی بود.
یه سوال بزرگ دارم.
می دونی با چه برنامه ای می شه آیکن مخصوص وب ساخت و چجوری می شه رو وب گذاشت مثل وبلاگ خودت؟
نگی این آمده بوده که شاکی می شم.
با اجازه من مرخص شم
خدا یار و نگهدار

ببخشید امروز قالب وبلاگم به هم ریخته چند روز صبر کنید جوابتون رو میدم.

مهدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:32 http://www.dt24.blogfa.com

سلام
دو سوال
عکسو درست کردم و تو یه سایتی آپلود کردم
حالا بگو ببینم فرقی نداره کجا آپلود شه؟
و اینکه کجای کد قالب بزارمش که کار کنه قبل یا بعد از چه کدی؟
ممنون می شم جواب بدی
تو نبودی من چی کار می کردم.

مهدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 20:42 http://www.dt24.blogfa.com

سلام
درست شد
ممنون

راستی آمار وبلاگ من هم مثل توئه ولی نمی دونم چرا انقدر نظرات کمه؟!

پانیز سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:45

دادا عاشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد