دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

دیوید کاپرفیلد - 15 سال جادو David Copperfield Illusion

دیوید کاپرفیلد

15 سال جادو David Copperfield Illusion

دیوید کاپرفیلد - 15 سال جادو David Copperfield Illusion

David Copperfield-Illusion 15 Years of Magic

لینک های تورنت


نام فیلم به زبان فارسی: دیوید کاپرفیلد - 15 سال جادو

نام فیلم به زبان انگلیسی: David Copperfield-Illusion 15 Years of Magic
کارگردان/تهیه کننده: No
سبک: Magic Show
مدت زمان پخش: 01:57
تعداد قسمت ها: 15 Episode
سال تهیه: 2000
کارگاه سازنده: No
حجم فایل: 700 MB
زیر نویس: No
پیش نمایش: No
نوع فرمت اجرائی: AVI
کیفیت فایل تصویری: DivX
معرفی شده توسط: GiGa Download
رمز بازگشائی فایل فشرده شده: No
نوع لینک دریافت: Torrent
وب سایت دیوید کاپرفیلد: Click Here To Enter Website
لینک مرتبط با موضوع illusionist در Wikipedia از اینجا: روی این قسمت کلیک کنید
درباره دیوید کاپرفیلد در Wikipedia از اینجا: روی این قسمت کلیک کنید
لینک مرتبط با این موضوع در imdb از اینجا: No


از افریت دانلود کنید ، ببینید و لذت ببرید !



در 16 سپتامبر سال 1956 در شهر متاچن,واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا از پدر و مادری یهودی که از مهاجران روسیه بودند به دنیا آمد. او در کودکی شعبده بازی باکارت را از پدر بزرگش آموخت کاپرفیلد نخستین اجرای خود را در سن 12 سالگی در شهر زادگاهش به نمایش گذاشت. او مهارت‌هایش را در تردستی به سرعت توسعه داد و رسما به عنوان جوان ترین شعبده باز شروع به کار کرد و در سن 16 سالگی به تدریس یک دوره درسی شعبده بازی در دانشگاه نیویورک پرداخت.

او در طول سالهای دهه هفتاد میلادی به اجرای شعبده بازی در تلویزیون و سالنهای نمایش پرداخت و در سال ۱۹۷۸ نخستین بار اجرای ویژه خود را با نام «جادوی دیوید کاپرفیلد» به نمایش گذاشت که موفق به کسب جوایزی شد و نامش بر سر زبانها افتاد. در سالهای دهه هشتاد، کاپرفیلد به شعبده‌بازیهایی در مقیاس بالاتر روی آورد، از محبوبترین نمایش‌های او ناپدید نمودن مجسمه آزادی به سال ۱۹۸۳ بود. از تردستیهای دیگرش، گذشتن از دیوار بزرگ چین و فرار از زندان آلکاتراز (که تابه آنروز هیچ زندانی موفق به فرار از آن نشده بود) می‌باشد. وی همچنین به‌عنوان نخستین تردستی شناخته شد که بدون کمک کابل توانست پرواز کند.

کاپرفیلد برترین تردست دوران معاصر لقب گرفت و توسط دبیرخانه کنگره آمریکا «اسطوره زمان» نامیده شد. دیوید کاپر فیلد شعبده بازیهای قدیمی را به سبک مدرن و جدید و جالبی عرضه کرد و دنیا به این نمایشها با دید ‏بهتر و ‏هیجان انگیزتری برخورد کردند. او انقلابی بزرگی در دنیای شو و نمایش بوجود آورد. ولی وی شخصآ روشی بنام کار درمانی را که در بیش از 1100 بیمارستان در بیش از ‏‏30 کشور در مورد معلولین انجام داده است و توانسته اعتماد به نفس آنها بالا ببرد، بیشتر احساس رضایت دارد. دیوید کاپرفیلد جوائز بیشماری دریافت نموده است و همچنین لقب شوالیه از دولت فرانسه و دکترای افتخاری از ‏دانشگاه فوردهام.‏ همچنین در موزه مادام توسو در لندن که مجسمه مومی اشخاص مشهور را قرار میدهند، مجسمه مومی وی هم ‏اضافه گردیده است و در 4 کشور هم تصویرش را بعنوان یادبود بر روی تمبر چاپ کرده اند.‏

در آمد او فقط در سال 2003 بالغ بر 57 میلیون دلار بوده و از نظر درآمد در دنیا نفر دهم میباشد.‏ او در بیش از 40 کشور و با تعداد بیش از 3 بیلیون تماشاچی برنامه داشته است. او در سال حدود 550 برنامه دارد، که همه بلیطهایش از قبل پیش فروش شده است.







Download David Copperfield-Illusion 15 Years of Magic
File Size: 665 MB




David Copperfield - the performer the NYT calls "Our Era's Giant of Magic" brings you two decades of his spellbinding career. The Master of Illusion takes you on a guided tour of his magic and his mind. Witness the epic illusions that redefined his art; The Disappearance of the Statue of Liberty, Walking Through the Great Wall of China, The Imploding Building, The Vanishing Airplane, and much more. Included are illusions featured in his Broadway show "Dreams and Nightmares" and Flying, the signature effect that took him seven years to develop
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد