دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

مستند مشاهده اشیاء پرنده (بشقاب پرنده) از تمامیه نقاط جهان

فیلمی مستند از مشاهده اشیاء پرنده (بشقاب پرنده) از تمامیه نقاط جهان


با دقت زیاد به عکس های بالا توجه نمایید!

مشاهده بیش از شصت هزار بشقاب پرنده و اختفای اسرار ساخت و روش کار آنها از سوی سازندگان و استفاده کنندگان این شی سبب شده است تا بشقاب پرنده بصورت یک معمای غامض و لاینحل جلوه‌گر شود. اشیای مشاهده شده در آسمان یا در روی زمین را که تعبیر و تفسیر رفتار ، حرکت ، نمای ظاهری ، نورافشانی و سایر ویژگیهایشان در چارچوب دانش ما ، مشکل یا غیر ممکن به نظر آید و یا ظاهرا چنان نشان دهد که فناوری آنها نتواند فناوری زمین باشد یوفو (UFO) می‌نامند. کلمه یوفو از ترکیب حرق اول نام انگلیسی این اشیاء یعنی Unidentified Flying Objects ، گرفته شده و معادل فارسی آن "اشیای پرنده ناشناخته" است.
توجه: این فیلم یک فیلم کاملا" مستند و واقعی می باشد. فیلم مستند و سری که چندین سال قبل (1985) درباره سقوط یک سفینه فضائی به کره زمین و پیدا کردن چند آدم فضائی و اسارت آنها و کشته شدن و تشریح یک آدم فضائی یا همان Aliens توسط سرویس مخفی کشور شوروی سابق (کا گ ب) و سرویس اطلاعتی امریکا (سی آی ای) به صورت کاملا" واقعی از وقایع آن تهیه شده بوده که بعدها ، پس از فرو پاشی شوروی سابق این فیلم با مدارک سری در این باره به بیرون راه پیدا کرد که باعث به وجود آمدن بسیاری مسائل علمی و سیاسی بین دانشمندان شد. همچنین این فیلم در حال حاضر جز فیلم های گرانقدر و مهم در جامعه علمی فیزیک ، نجوم و متافیزیک و ... می باشد!


ن اشیاء را بشقابهای پرنده (Flying Saurars) ، اشیاء مرموز آسمان (Sky’s Mystenous Objects) ، اشیاء فضایی نامتعارف (Unconventional arial Objcts) و نامهای دیگر نامیده‌اند. این نامها بویژه اصلاح بشقاب پرنده و برداشت مردم از ماهیت و منشأ آن توسط مطبوعات عنوان و منتشر و متداول شده است. در جامعه علمی از اصلاح بشقاب پرنده برای اشیاء یاد شده استفاده نمی‌شود، زیرا همه آنها به شکل بشقاب نیستند. اطلاعات جمع آوری شده درباره بشقابهای پرنده در چند دهه گذشته ، شامل عکس ، مشاهده راداری ، شواهد عینی و اثرهای بجای مانده روی زمین یا محیط اطراف محل فرود این شی پرنده ، همه دلالت بر وجود آن می‌کنند.

هم اکنون یک فیلم مستند از این اشیاء پرنده که از مشاهدات و ارسالات تمام مردم از تمامیه جهان می باشد برای شما عزیزان آماده استفاده قرار داده شده است. با ما همراه باشید...



نام فیلم به فارسی: مستند مشاهدات اشیاء پرنده و آدم فضائی
نام فیلم به زبان انگلیسی: Ufo And Aliens
کارگاه سازنده: Va
سال تهیه: 1980 ~ 2008
کارگردان / تهیه کننده: Va
فرمت و کیفیت فایل اجرائی: Wmv ; 24Bit
مدت زمان پخش: 3:57 Min
حجم فایل: 8 MB
معرفی شده توسط: GiGa Download
رمز بازگشائی فایل فشرده شده: No
لینک مرتبط با این موضوع در Wikipedia از اینجا: روی این قسمت کلیک کنید
نوع لینک دریافت: Direct Link


File Size: 8 MB
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد