دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

نسخه جدید موسیقی بدون کلام و مشهور

نسخه جدید موسیقی بدون کلام و مشهور " درحال حرکت... "

برای جشن سال نو میلادی 2011

نسخه جدید موسیقی بدون کلام و مشهور
Barthezz - On The Move 2011 - GD Specefic 2011


حتما" موسیقی های ورزشی مشهوری را که همیشه از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شوند را به یاد دارید یا شنیده اید! یکی از این موسیقی ها " در حال حرکت " میباشد که جز زیباترین موسیقی های ساخه شده در سبک Trance / New Age میباشد!

اما حالا:
بارت کلازین یه همان به زبان انگلیسی " Bart Claessen " آهنگساز آلمانی متولد 1980 که با نام Barthezz معروف و در سال 2001 با ساخت موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی On The Move یا همان " در حال حرکت " که همیشه در هر برنامه ورزشی شاهد پخش آن بوده اید را آهنگسازی کرد که با فروش چند میلیونی بسیار مخاطب پسند واقع شد!


در سال 2002 موسیقی " عفونی " یا همان Infected را در سبک New age آهنگسازی کرد این موسیقی نیز باز با استقبال بسیار زیادی مواجه شد! اما موسیقی " درحال حرکت " در نوع و سبک خود در جهان موسیقی بسیار مورد پسند و جالب واقع شده تا جایی که دیگر آهنگسازان موسیقی الکترونیک جهان از آن برای میکس دیگر موسیقی های خود استفاده کرده اند!

اما فقط در کمتر چند ساعت از انتشار نسخه 2011 این موسیقی (در حال حرکت) بسیار زیبا توسط آهنگساز اصلی آن در جشن سال نو میلادی 2011 در کشور آلمان ، گیگا دانلود فارسی برای اولین بار در تمام وب سایت های فارسی زبان داخل و خارج از کشور و مطمئنا" برای اولین بار در بسیاری از وب سایت های خارجی ، نسخه اصلی این موسیقی بسیار زیبا را برای علاقمندان به عنوان هدیه سال نو میلادی (کریسمس) به هوطنان خود تقدیم میکند.

پیشنهاد می شود اگر به دنبال موسیقی های بسیار خاص و زیبا هستید اینمورد را هم از دست ندهید و آن را دریافت کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید...


نسخه جدید موسیقی بدون کلام و مشهور



نام موسیقی: On The Move 2011 - GD Specefic 2011
آهنگساز / خواننده: Barthezz
آلبوم: GD Top Hits Vol.01
سبک: Trance / House
سال تهیه: 2011
کارگاه سازنده: RTL
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 160 Kbps
مدت زمان پخش: 5:40 Min
حجم فایل: 6.50 MB
پخش آنلاین: Yes
معرفی شده توسط: Giga Download
رمز بازگشائی فایل فشرده شده: No
نوع لینک دریافت: Direct Link



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد