دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

از ترانه های شاختایی خراسان

از ترانه های شاختایی خراسان
یک نظر بر یار کردم، یار نالیدن گرفت/یک نظر بر ابر کردم، ابر باریدن گرفت

یک نظر بر باد کردم، باد رقصیدن گرفت/یک نظر بر کوه کردم، کوه لرزیدن گرفت

تکیه بر دیوار کردم، خاک بر فرقم نشست/خاک بر فرقش نشیند، آنکه یار از من گرفت

رنگ زردم را ببین، برگِ خزان را یاد کن/با بزرگان کم نشین، اُفتادگان را یاد کن

مرغِ صیاد تو اَم، افتاده ام در دام عشق/یا بکش یا دانه ده، یا از قفس آزاد کن

ابر اگر از قبله خیزد، سخت باران می شود/شاه اگر عادل نباشد، مُلک ویران می شود

یک نصیحت با تو دارم، تو به کس ظاهر مکن/خانه یِ نزدیک دریا زود ویران میشود

یارِ من آهنگر است و دم ز خوبان می زند/دم به دم آتش به جان مستمندان می زند

طاقت هجران ندارد، قلب پاکش نازکست/گه به آب و گه به آتش، گه به سندان میزند


مدت زیادی بود دنبال ترانه ی کامل میگشتم خوشبختانه یکی از دوستان دنیای مجازی که دستی هم در عالم ادبیات داره ترانه ی کامل رو برام نوشت که همین جا
از آقا عرفان عزیز که اهل سرزمین تبریزه تشکر میکنم.
با افریت همراه باشید و لذت ببرید!
نظرات 4 + ارسال نظر
احسان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:22

خیلی قشنگ بود اتفاقاً منم چند سال پیش دنبالش بودم که به کلی یادم رفت دست درد نکنه

قابلی نداشت!

مهدی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:18

مرکز شهر:
تصاویر قدیم دزفول، سری دوم (تصاویر اشخاص)
http://dt24.blogfa.com/post-141.aspx

سرزدم ، جالب بود

همسفر یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 http://www.erfaneh.blogsky.com

سلام دوست خوبم

امیدوارم این بی احترامی رو همچنان با بزرگی خودتون بر من ببخشین

اگه دوس داشتی به وبلاگ دیگه ای که دارم سر بزن اونوقت متوجه میشین

من با شما مشکلی ندارم ولی اونایی که ما رو اذیت می کنن از بابت اونا نمی تونم اد کنم

خیلی کوچیکتم به مولا

عجب !

amir4317 یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 http://efrit.blogsky.com

خودمم خوشم اومد برای خودم نظر در وکردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد