دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

گریم های مختلف مختارنامه! (۱1)

عکس های مختلف از بازیگران سریال مختارنامه با گریم های مختلف این بار با

فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا فریبرز عرب نیا



از افریت ببینید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

تیتراژ پایانی سریال روزهای اعتراض

ترانه ی تیتراژ پایانی روزهای اعتراض

ترانه ی این تیتراژ بسیار برایم زیبا و البته غمناک بود. مدت زیادی بود در دنیای دیجیتالی وب دنبالش میگشتم.قبلاً هم به لطف یکی از دوستان دنیای وب که دستی در ادبیات دارد متن کامل این ترانه را در وبلاگم قرار داده بودم اما حالا موسیقی اصل این سریال با کیفیت خوب با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد برای شما پیش کش آوردم تا با دانلودش از دنیای افریت حالی ببرید .متن کامل ترانه و لینک دانلود فایل mp3 در دنباله آمده است.

از ترانه های شاختایی خراسان
یک نظر بر یار کردم، یار نالیدن گرفت/یک نظر بر ابر کردم، ابر باریدن گرفت
یک نظر بر باد کردم، باد رقصیدن گرفت/یک نظر بر کوه کردم، کوه لرزیدن گرفت

تکیه بر دیوار کردم، خاک بر فرقم نشست/خاک بر فرقش نشیند، آنکه یار از من گرفت


رنگ زردم را ببین، برگِ خزان را یاد کن/با بزرگان کم نشین، اُفتادگان را یاد کن
مرغِ صیاد تو اَم، افتاده ام در دام عشق/یا بکش یا دانه ده، یا از قفس آزاد کن
ابر اگر از قبله خیزد، سخت باران می شود/شاه اگر عادل نباشد، مُلک ویران می شود

یک نصیحت با تو دارم، تو به کس ظاهر مکن/خانه یِ نزدیک دریا زود ویران میشود
یارِ من آهنگر است و دم ز خوبان می زند/دم به دم آتش به جان مستمندان می زند

طاقت هجران ندارد، قلب پاکش نازکست/گه به آب و گه به آتش، گه به سندان میزند


از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

بازی جالب بازگشت به آینده -Back To The Future: It’s About Time

بازی جالب بازگشت به آینده

Back To The Future: It’s About Time



اطلاعات بازی 
سال تولید: ۲۰۱۰

ژانر: Adventure / 3D / 3rd Person

توسعه دهنده: Telltale Games

منشر کننده: Telltale Games

پلتفرم:”PC”

در ۱۴ می ۱۹۸۶ ساعت ۶:۰۴ بعد از ظهر در حالیکه از مایشگاه داک بدلیل بدهی اش به بانک در حال واگذاری است .داک ،  همانند مارتی که در گذشته زندکی می کند تمامی امیدش را از دست داده است.ناگهان داک به کمک ماشین DeLorean   به گذشته (۱۳ ژوئن ۱۹۳۱)سفر می کند تا به دارتی برای نجات زندگی اش کمک کند.


از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

به خاطر من

ترانه ی به خاطر من از یاس

نگاهی عمیق به تقویم و سررسیدش
فهمید که وقت تفریح سر رسیده
سر در گم تو کوچه ها سر گردون
کاش میشد خدا قدیما رو بر در گردونه
گذشته هایی که تو زمان حال مرده
جوونی که تو چشماش یه فرد سالخورده
و اون قربانی منم که حالا  تقریبا باختم
از آدمای اطرافم اهریمن ساختم
از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم
انتظار داری که دیگران رو اهریمن نبینم
عشقو از کجا ببینم با دو تا چشمم
از پدر مادری که میخوان جدا بشن
به ما که رسید دنیا دهن باز کرد
دردو ریخت رو سرم و منو برانداز کرد
من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم
تیکه پاره  شدم از این تصمیم ناحق
وقتی دنیا اینو میخواد که مخصوصاً بسوزم
چی کار کنم دلمو با نخ سوزن بدوزم
این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم
من یه مرده ام که دارم دائماً وصیت میکنم


یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بارم شده پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بار پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر هم یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم


میخوام بدونم شما چکاری برام کردید
به جز اینکه فردای منو خراب کردید
نمیخوام برم پی مواد و خلاف سنگین
ولی به خدا یه خط صافه نوار مغزیم
نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر
دوای شبای تباهم تمام هستی
منو یادتون رفته خیلی حواس پرتین
امید منو شما نقش بر آب کردین
من دیوانه وار تشنه نوازشم
نمیخوام منو دعام کنید تو نماز شب
برترین عکس از نگاه یونیسف در سال 2006
تو خواسته هام همه نیازا رو دیدی
بگو جواب این فرزند بی آزارو میدی
بابا تو بت منی یعنی  تو خود منی
حال میکنم وقتی میبینم دور همیم
بدون شما تنها و دریغ از یه دوست
به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز


یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بارم شده پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بار پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم


خیلی وقته یه سوال توی مغرمه از قدیم
که چرا ، چرا رفتید تو اون محضر لعنتی
سوال که نه کلی عقده تومه
که توی شبای تنهاییم مثل جغد شومه
من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز
چرا اینجام وقتی نداشتید لیاقت منو
باشه بالا سر منم یکی هست
ببین منو از خدا گرفتین
میخواین به کی میخواین پس بدین
به این جماعت گرگ این امانت توست
مادر این ثمره بیداری شبانه ته خوب
چقدر جلوی دیگران بخوام راز داری کنم
چقدر من توی دستای شما پاس کاری شدم
چقدر از ترس بعد جدایی توهم بگیرم
چقدر دیگران منو به چشم ترحم ببینن
منو ببین یه بیمارم بی تاب یه غریب
بچه نیستم واسه گریه هام یه تی تاپ بخری
مادر قصه هات بودن واسه ما دوای درد
آخرش میمردن همه آدمای بد
با سلام به شما منم میشم آدم بده
بیا خوبی کن و بدی رو یادم نده

نه که فکر کنی تو این قصه بد شدم ، نه ، اصلا شاید نباید این حرفا رو میزدم !
، شاید جدایی تنها راه نجات زندگیتونه ،  شاید به جایی رسیدین که نمیتونین با هم دامه بدین ،
 شایدم...
نمیدونم!

آهنگ همه چی آرومه محمدرضا گلزار

تک آهنگ همه چی آرومه محمدرضا گلزار



آهنگ همه چی ارومه اینقدر برای اهالی دنیای موسیقی لوس و تکراری شده که هر ننه قمری از راه میرسه با صدای نکرش اونو تست میکنه ! ؛ بلکه یه خری پیدا بشه بگه به به چه صدایی عجب سُمی عجب لوزه ای !

این بار هم محمدرضا گلزار با ننه ی  گرامیشون قهر کردند و اومدند این آهنگ رو از خودشون در کردند.

من که پیشنهاد نمیکنم دانلود کنید چون فقط حجم دانلودتون حروم میشه اینقدر آدم یه لاقبا که این آهنگ رو خونده باشند هست که که گلی توشون گمه ؛ فقط خواستم یکم از دنیا باخبر شید.



از افریت استثناعاً دانلود نکنید تا راحت باشید !

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World

دانلود فیلم

Scott Pilgrim Vs. The World

045 دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World




arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World ژانر: اکشن , ماجرایی , کمدی

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World کیفیت: BDRip – عالی

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World فرمت: KMV

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World حجم: ۶۰۰ MB

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World امتیاز: ۸٫۰/۱۰

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World زیرنویس فارسی: ندارد

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World کارگردان: Edgar Wright


arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World بازیگران: Michael Cera , Alison Pill , Mark Webber , Johnny Simmons , Ellen Wong …

arrow دانلود فیلم Scott Pilgrim Vs. The World خلاصه داستان: فیلم در مورد پسر جوانی ۲۳ است که در ی گروه موسیقی راک نوازندگی می کند او بت دختر دبیرستانی نازی اشنا میشود و در موقع او متوجه میشود که ۷ دوست پسر قبلی ان میخواهند با او ……


از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

تبلیغ دیدنی سه mp3 player سامسونگ

تبلیغات خلاقانه سه mp3 player سامسونگ

ادامه مطلب ...

آدرس‌های اینترنتی IPV4 تمام شد

آدرس‌های اینترنتی IPV4 تمام شد !

آدرس‌های اینترنتی IPV4  تمام شد



•       آدرس‌های اینترنتی IPV4 تمام شد

همان طور که از قبل پیش بینی شده بود با واگذاری دو بلوک باقی مانده در آدرس‌های IPV4 به مرکز منطقه‌ای ثبت آدرس اینترنتی در منطقه آسیا - اقیانوسیه دیگر هیچ آدرس IP در نسخه چهارم برای واگذاری وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، طی چند ماه آینده آدرس‌های باقیمانده توسط این مراکز بین اپراتورها و عرضه‌کنندگان خدمات توزیع می‌شود.

ادامه مطلب ...

8 دلیل برای قهوه خوردن

8 دلیل برای قهوه خوردن



کارشناسان بین‌المللی طی تحقیقات خود در خصوص تاثیر کافئین بر عملکرد خاص مغز، به نتایج مهمی دست یافتند که شرح کامل آن‌ها در مجله آلزایمر منتشر شده است.


8 دلیل برای قهوه خوردن



خلاصه این نتایج به شرح زیر است:


ادامه مطلب ...

امید؛ پله پله تا ثریا

حضور کشور عزیزمان در فضا و پرتاب موفقیت آمیز ماهواره ایرانی امید توسط

ماهواره بر ایرانی سفیر


خبر بهت آوری بود که در پانزدهم بهمن 1387 منتشر گردید. به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، البته برخی خبرگزاری ها و رسانه های غربی با غیر بومی نشان دادن این فناوری و انتساب آن به تکنولوژی چین، روسیه و کره شمالی سعی در کمرنگ نشان دادن این رخداد داشتند، اما حقیقت این بود که علیرغم میل همه بدخواهان، این تکنولوژی در دست ایران بود.
ایران پیش از این نیز در فضا حاضر شده بود اما تفاوت این ماهواره که درواقع حضور ایران را در این عرصه علمی نشان داد در بومی بودن تکنولوژی استقرار آن در فضاست زیرا ماهواره پیشین توسط روسیه در مدار قرار گرفته بود.


از افریت افتخارات میهن خود را ببینید !

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه ی فوق العاده ی Collection onOne Photoshop Plugin 5

دانلود مجموعه ی فوق العاده ی

Collection onOne Photoshop Plugin 5


این مجموعه ی فوق العاده شامل پلاگین های زیر می باشد :

OnOne Genuine Fractals 6.06 Profesional
OnOne PhotoTools 2.5.3 Professional
OnOne Software Mask Pro 4.1.8
OnOne PhotoTune 3.0.2
OnOne Software FocalPoint 2.0.1
OnOne PhotoFrame 4.5.1 Professional



از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

نسخه ی جدید PESEdit 2011 Patch 1.5

نسخه ی جدید

PES Edit 2011 Patch 1.5



از افریت  دانلود کنید و لذت ببرید !

ادامه مطلب ...

احمقانه ترین سوالات از مایکروسافت!

احمقانه ترین سوالات از مایکروسافت!


 

شرکت بریتیش تله کام یا همان BT لیستی از احمقانه ترین سوالاتی را که کاربران کامپیوتری یا اینترنتی این شرکت ارتباطی از مشاوران آنها پرسیده اند منتشر کرد. به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه مترو برخی از این سوالات آنقدر خنده دار است که حتی خود سوال کنندگان پس از فهمیدن اشتباه خود به احمقانه بودن آن اعتراف کرده اند. لیست احمقانه ترین سوالات IT که از مشاوران شرکت BT انگلستان پرسیده شده...


مرکز : چه برنامه آنتی ویروسی استفاده می کنید؟
مشتری : Netscape
مرکز : اون برنامه آنتی ویروس نیست.

مشتری : اوه، ببخشید... Internet Explorer



ادامه در دنیای افریت

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Flashget 3.7

دانلود نرم افزار Flashget 3.7


تصویر نرم افزار فلش گت

 


FlashGet  نام یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که طبق گفته شرکت سازنده ، این نرم افزار توانایی بالا بردن سرعت دانلود را تا ۵۰۰ ٪ داراست که در نوع خود بی نظیر است . FlashGet با تقسیم مجازی فایل به چند بخش مجازا و سپس دانلود همه ی بخش ها بصورت هم زمان و در نهایت قرار دادن آنها در کنار یکدیگر موجب افزایش چشمگیر سرعت دانلود اینترنت شما می شود .FlashGet هم اکنون از ۳۰ زبان زنده ی دنیا پشتیبانی می کند و با رابط کاربری بسیار خلاقانه و زیبا می تواند دانلود منیجر محبوب شما شود .


از افریت دانلود کنید و بهره مند شوید !

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزارهای گوگلی !

دانلود تمامی نرم افزار های ارائه شده توسط شرکت معظم

گوگل پک


Google Pack


این پکیج شامل نرم افزار های زیر است که در ادامه آموزش نصب این پکیج قرار دارد:



  • Adobe Reader
  • Google Earth
  • Immunet Protect Antivirus
  • Spyware Doctor with Anti-Virus
  • Google Toolbar for IE
  • avast! Free Antivirus
  • Google Apps
  • Google Picasa
  • Google Chrome Web Browser
  • Google Desktop
  • RealPlayer
  •     


  • از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

    ادامه مطلب ...