دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

به خاطر من

ترانه ی به خاطر من از یاس

نگاهی عمیق به تقویم و سررسیدش
فهمید که وقت تفریح سر رسیده
سر در گم تو کوچه ها سر گردون
کاش میشد خدا قدیما رو بر در گردونه
گذشته هایی که تو زمان حال مرده
جوونی که تو چشماش یه فرد سالخورده
و اون قربانی منم که حالا  تقریبا باختم
از آدمای اطرافم اهریمن ساختم
از پدر مادر هیچ خیری وقتی من نبینم
انتظار داری که دیگران رو اهریمن نبینم
عشقو از کجا ببینم با دو تا چشمم
از پدر مادری که میخوان جدا بشن
به ما که رسید دنیا دهن باز کرد
دردو ریخت رو سرم و منو برانداز کرد
من تو دلم از شما داشتم تصویر با هم
تیکه پاره  شدم از این تصمیم ناحق
وقتی دنیا اینو میخواد که مخصوصاً بسوزم
چی کار کنم دلمو با نخ سوزن بدوزم
این دفعه منم که دارم شما رو نصیحت میکنم
من یه مرده ام که دارم دائماً وصیت میکنم


یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بارم شده پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بار پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر هم یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم


میخوام بدونم شما چکاری برام کردید
به جز اینکه فردای منو خراب کردید
نمیخوام برم پی مواد و خلاف سنگین
ولی به خدا یه خط صافه نوار مغزیم
نه ناله نه داد و هوار نداره تاثیر
دوای شبای تباهم تمام هستی
منو یادتون رفته خیلی حواس پرتین
امید منو شما نقش بر آب کردین
من دیوانه وار تشنه نوازشم
نمیخوام منو دعام کنید تو نماز شب
برترین عکس از نگاه یونیسف در سال 2006
تو خواسته هام همه نیازا رو دیدی
بگو جواب این فرزند بی آزارو میدی
بابا تو بت منی یعنی  تو خود منی
حال میکنم وقتی میبینم دور همیم
بدون شما تنها و دریغ از یه دوست
به خودم میگم که تو آتیش حقیقت بسوز


یه بارم دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بارم شده پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم
یه بار دنیا رو از نگاه من ببینید
یه بار پای صدای من بشینید
بیاید به خاطر من یه راه حل بچینید
بیاید دستامونو در کنار هم بگیریم


خیلی وقته یه سوال توی مغرمه از قدیم
که چرا ، چرا رفتید تو اون محضر لعنتی
سوال که نه کلی عقده تومه
که توی شبای تنهاییم مثل جغد شومه
من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز
چرا اینجام وقتی نداشتید لیاقت منو
باشه بالا سر منم یکی هست
ببین منو از خدا گرفتین
میخواین به کی میخواین پس بدین
به این جماعت گرگ این امانت توست
مادر این ثمره بیداری شبانه ته خوب
چقدر جلوی دیگران بخوام راز داری کنم
چقدر من توی دستای شما پاس کاری شدم
چقدر از ترس بعد جدایی توهم بگیرم
چقدر دیگران منو به چشم ترحم ببینن
منو ببین یه بیمارم بی تاب یه غریب
بچه نیستم واسه گریه هام یه تی تاپ بخری
مادر قصه هات بودن واسه ما دوای درد
آخرش میمردن همه آدمای بد
با سلام به شما منم میشم آدم بده
بیا خوبی کن و بدی رو یادم نده

نه که فکر کنی تو این قصه بد شدم ، نه ، اصلا شاید نباید این حرفا رو میزدم !
، شاید جدایی تنها راه نجات زندگیتونه ،  شاید به جایی رسیدین که نمیتونین با هم دامه بدین ،
 شایدم...
نمیدونم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 http://www.dt24.blogfa.com

می خوام غلط بگیرم
گاهی دقیق به تقویم و سررسیدش=نگاهی
جوونی که تو چشماشه فرد سالخورده=چشماش یه فرد سالخورده
رپ منه که دارم شما رو نصیحت میکنم= این دفعه منم که دارم...
دوای شبای تباهم تمام مستی= هستی
من یه جوون ضعیفم دلم بی طاقته هنوز=من بی جوونو
منو ببین یه بیمارم بی تاب غریب= یه غریب
با سلام به شما منم میشم آدم بده= با طلاق شما
بیا خوبی کن و بدی رو یادم نده=بد بودنو یادم نده





عاحنگ به عین خوبی کجاش قلت داشطه ؟ من نمفحمم !

Amir4317 سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:45 http://efrit.blogsky.com

این متن اصلی ترانه است ولی ممنون از روی آهنگ دوباره ویرایش کردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد