دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

تیتراژ پایانی سریال روزهای اعتراض

ترانه ی تیتراژ پایانی روزهای اعتراض

ترانه ی این تیتراژ بسیار برایم زیبا و البته غمناک بود. مدت زیادی بود در دنیای دیجیتالی وب دنبالش میگشتم.قبلاً هم به لطف یکی از دوستان دنیای وب که دستی در ادبیات دارد متن کامل این ترانه را در وبلاگم قرار داده بودم اما حالا موسیقی اصل این سریال با کیفیت خوب با آهنگسازی آریا عظیمی نژاد برای شما پیش کش آوردم تا با دانلودش از دنیای افریت حالی ببرید .متن کامل ترانه و لینک دانلود فایل mp3 در دنباله آمده است.

از ترانه های شاختایی خراسان
یک نظر بر یار کردم، یار نالیدن گرفت/یک نظر بر ابر کردم، ابر باریدن گرفت
یک نظر بر باد کردم، باد رقصیدن گرفت/یک نظر بر کوه کردم، کوه لرزیدن گرفت

تکیه بر دیوار کردم، خاک بر فرقم نشست/خاک بر فرقش نشیند، آنکه یار از من گرفت


رنگ زردم را ببین، برگِ خزان را یاد کن/با بزرگان کم نشین، اُفتادگان را یاد کن
مرغِ صیاد تو اَم، افتاده ام در دام عشق/یا بکش یا دانه ده، یا از قفس آزاد کن
ابر اگر از قبله خیزد، سخت باران می شود/شاه اگر عادل نباشد، مُلک ویران می شود

یک نصیحت با تو دارم، تو به کس ظاهر مکن/خانه یِ نزدیک دریا زود ویران میشود
یارِ من آهنگر است و دم ز خوبان می زند/دم به دم آتش به جان مستمندان می زند

طاقت هجران ندارد، قلب پاکش نازکست/گه به آب و گه به آتش، گه به سندان میزند


از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !




بفرمایید دانلود !


نظرات 4 + ارسال نظر
همسفر سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://erfaneh.blogsky.com/

سلام دوست خوبم. از اینکه هنوزم به ما سر میزنی خیلی خیلی ازت ممنونم. ولی شرمنده گل روی ماهتم.

باور کن اگه یه روز یه وبلاگی مثل وبلاگ شما زدم حتما لینکت می کنم.

از اینکه دوست خوبی مثل شما دارم که دل بزرگی داره و هنوزم منو تحمل می کنه خیلی خوشحالم.

همیشه برات بهترین ها رو آرزو می کنم.

راستی یه وخت ازمون دلگیر نشی بی یار و بیکس ولمون نکنی بری.

پریسا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

وای خیلی مرسی

خواهش در وشِد !!

شی نوبی دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:34

سلام عزیزم.مرسی بابت آهنگ فوق العاده .عااااالی بود.یه عااااااالمه بوووووووووووووووووس.

ما اینیم دیگه !

یسی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:12

برو اونی که محسن نامجو خونده هم گوش کن اونوقت با این ...شعر مقایسه کن، وقتی به اون زیبایی این ترانه اجرا شده و آهنگسازی شده این دیگه واسه چی خونده؟

این قدیمی تر هستش، استاد نامجو که اصلاً حرف نداره ولی حیف ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد