دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

یک پنجم سال ۹۰رسماً تعطیل است !

اول اینکه اگر تا اینجا از مطالب سایت من خوشتون اومده و اهل سینما هستید پس به گروه تحریمی ما علیه اخراجی ها 3 بپیوندید و به دیدن فیلم جدایی نادر از سیمین بروید !



امسال 52 روز جمعه دارد و به جز آن 23 روز آن نیز تعطیل رسمی است. بر این اساس شش روز از تعطیلات رسمی شنبه است که در واقع دو روز تعطیلی پشت سر هم را ایجاد می‌کند.


همچنین دو روز از تعطیلات رسمی پنج‌شنبه است که دو روز پشت سر هم را تعطیل می‌کند. چهار روز از تعطیلات رسمی نیز یکشنبه است که تنها یک روز کاری شنبه بین دو روز تعطیل ایجاد می‌کند.

بر این اساس 75 روز از روزهای سال جاری تعطیل است که با تقسیم آن بر 365 روز سال مشاهده می‌شود که حدود 20 درصد سال جدید شمسی تعطیل است.   آخ جـــون !




نظر من اینه که زائقه ی ایرانی جماعت روی چاله ی فیلم طنز گیر کرده و ما باید دست به دست هم دهیم و با دیدن فیلم هایی درام و رمانتیک و حمایت از نویسندگان و کارگردانان آنان این زائقه را از این چاله در بیاوریم. اخراجی های سه با طنز هجو آلود انتخابات و گذشتن از خط قرمز ها به واسطه ی گردن کلفتی که نزد رجال سیاسی دارد میتو.اند چنین آثاری را بسازد و به خورد من و شمای تماشاچی بدهد البته اگر صبر کنید مانند دو قسمت قبل از تلویزیون هم پخش میشود !

در این بین آثار زیبا و درامی چون جدایی سیمین از نادر باید تنها به سکوی فروش فیلمی بی محتوا بنگرند و حسرت یک تماشاچی عاشق را بخورند. باور کنید ایرانی کسی است که با اراده ی خود یک دنیا را تغییر میدهد پس همه با هم به تحریم اخراجی های سه دامن میدهیم !


نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:47

منم فیلم جدایی نادر از سیمین رو دیدم قشنگ بود میخواستم اخراجی های س رو هم ببینم دبگه نمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد