معجزه . قدرت خدا هر چي ميخواي اسمشو بزاري بزار... !!!!!!!!!

وانتي كه در عكس مشاهده مي كنين در حال طي مسير از مسير سمت راست عكس به مسير سمت چپ بوده است و دچار حادثه اي استثنايي شده.


اين خودرو با برخورد به گاردهاي كنار جاده منحرف شده و به صورت معجزه آسايی از روی گذر آب پریده و با چرخش 180 درجه متوقف شده است.

 اما

 نكته حيرت آور اين عكس فقط اين پرش و چرخش فوق العاده نيست.

...

...

...

ادامه نوشته

فوتبالیست های معروف چه خودروهایی سوار می شوند؟/عکس

ادامه نوشته

پاکسازی رجیستری با نرم افزار WinMend Registry Cleaner v1.6.0

ادامه نوشته

پاکسازی تاریخچه ها با نرم افزار WinMend History Cleaner v1.3.7

ادامه نوشته

بدون شرح ...!!!!


عادل فردوسی‌پور دکتر می‌شود

 - اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1390 امروز در 32 شهر ایران برگزار شد.

مهر - صبح امروز رئیس سازمان سنجش همراه با خبرنگاران در حوزه برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر حاضر شد و روند برگزاری این آزمون را بررسی کرد. در ضمن این بازدید کارکنان انتظامات دانشگاه امیرکبیر از حضور چهره های شاخص در حوزه آزمون این دانشگاه برای شرکت در این آزمون خبر می دادند و حضور عادل فردوسی پور برایشان جالب بود. با این حساب اگر فردوسی‌پور در آزمون امروز قبول شود، تا چند سال دیگر مدرک دکترای خود را هم می‌گیرد.



تلاش ماهی ها برای نفس کشیدن! (عکس)

این گروه پرجمعیت ماهیان در زیر لایه های یخ پارک سنت پترزبورگ روسیه مدت های زیادی از زمستان طولانی در این منطقه سردسیر را گذارانده اند اما وقتی حفره ای در این یخ ها بوجود آید جذب اکسیژن مهمترین نیاز ضروری آنها بنظر می رسد

ادامه نوشته

ساخت دستگاه مرده شور مكانيزه در مشهد + ( عكس )

ادامه نوشته

با باهوش ترين انسان هاي دنيا آشنا شويد

با باهوش ترين انسان هاي دنيا آشنا شويد

عنوان باهوش ترين دنيا متعلق به Kim Ung Yonga است كه در سن 4 سالگي قادر به حل مسئل رياضي انتگرال بود اين مرد كره اي ركورد گينس را با IQ 210 به نام خود ثبت كرده است. آزمايش IQ اين نابغه در دانشگاه سندفورد انجام شده است. Kim Ung قادر است به زبان هاي آلماني، ژاپني، كره اي و انگليسي صحبت كند. در ادامه علاوه بر معرفي Kim Ung با ديگر نوابغ دنيا نيز آشنا خواهيد شد.

ادامه نوشته

اس ام اس و پیامک سال جهاد اقتصادی ۱۳۹۰

ادامه نوشته