دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

آشنایی با خود ارضایی ، اِستمنا ؛ جَلَق یا اونانیسم و ماستورباسیون

این مرض چه نام های که ندارد ! اینقدر زیاد شده است که هر ابوالبشری برای آن نامی برگزیده و دریغا که کمتر کسی از زیان های آن آگاه است!



 خود ارضایی ، اِستمنا ؛ جَلَق یا اونانیسم و ماستورباسیون

قسمت اول : آشنایی با بیماری خاموش



پرونده ی ویژه ی دنیای افریت پیرامون آشنایی با بیماری خاموشی که این روزها کامان خیلی ها را به خود آلوده کرده است.



از دنیای افریت یاد بگیرید تا در دنیای افریت عمل کنید !

قرار دادن نقطه بی محل درمیان کلمات این پرونده فقط برای رفع فیلترینگ از این صفحه است و هیچ اشتباه تایپی درکار نیست!


**کاملاً اختصاصی**

کپی برداری از متن و تصاویر این پرونده بدون ذکر نام و نشانی این صفحه از دنیای افریت مخالف نظر نویسنده است و عملی غیر اخلاقی و غیر قانونی به حساب می آید ، پس در صورت داشتن انصاف به وجدان خود رجوع کنید!




بخونی بد نیست !

این روزها بازار پر شده از دارو های تقویت جنسی ، افزایش آلت تناسلی! ، لارجر باکس!! ، دوای زود انزالی و سکس راحت و پایدار ، اسپری تاخیری ؛ عطر جذب جنس مخالف و هزار جور زهر مار و آتا آشغال که معلوم نیست کدوم شیر پاک خورده! ای اینها رو اختراع میکنه و با چه رویی به خورد ملت میده !؟!؟


حال آنکه استفاده کنندگان این جور زلم زیمبو ها با کمی ارفاغ و جدا کردن دسته مریضان بالفطره! جوانان نسلی هستند که با ظلم به خود دچار بلایی جانکاه بلکم خانمان سوز! شده اند و به چنان ورته نابودی و وادی اسفناکی کشیده شدند که راه برگشتی دربر ندارد.

خب اونا که برند بمیرند ما جوونیم و جوونی رو عشق است ! و هیچ چیز جز از آگاهی دادن به یک جوان پاک با قلبی صاف و زلال که فردای این مرز و بوم رو رقم میزنه در نزد اینجانب شیرین تر نیست. برای همین این مقاله یا تحقیق یا به قول خودم پرونده رو به طور مفصل گردآوری کردم تا علاوه بر آگاهی به نوجوانان امیدی باشه برای کسانیکه ندانسته و نتوانسته پا به این ورته نابودی گذاشتند و راهنمایی برای پاک شدن دامانشون از این کثافت باشه امیدوارم از خط به خط این مطلب استفاده کامل رو ببرید!






چیست ، کیست ؛ کارش چیست ؟

استمنا یا اونانیسم یا ماستور باسیون یا خود ارضایی یا به اصطلاح عوام جلق عبارت است از سکس با خود تا سر حد ارضاء شدن که بیشتر توام با خیال بافی صورت می گیرد . خود ارضایی در قبل از ازدواج یک امر طبیعی و بدلیل کمبود رابطه جنسی میباشد و در نزد هر دو جنس شایع است .



نوجوان و جوان مدتی بعد از بلوغ کم کم تحت فشار جسمی قرار خواهد گرفت و حتی در صورت عدم اقدام به این مورد در هنگام خواب  تخلیه و ارگاسم صورت خواهد گرفت . لازم به ذکر است زمان اولین خود ارضایی در افراد مختلف گوناگون است و حتی خود ارضایی در کودک ۲ ساله نیز گزارش شده است . انسان تنها موجودی نیست که خود ارضایی می کند، و  در میمونها نیز این مورد مشاهده شده است .



خود ارضایی در بعد از ازدواج بدلیل عدم رفتار جنسی مناسب زوجین صورت می گیرد و می بایست فرد را با ایجاد رویه درست زناشویی به روال عادی بازگرداند.البته در زمان بارداری و در هفته های آخر بارداری نیز خود ارضایی در مردان دیده می شود.

فرد پس از خود ارضایی خود را آدم ضعیف النفسی می یابد و تا حدودی خود را مریض و متفاوت از دیگران احساس میکند.پس از خود ارضایی بارها به خود قول می دهد که دیگر این کار را نکند ولی مجدداً تکرار می گردد!  این امر باعث می شود که فرد فکر کند اراده نداشته و خود را ضعیف احساس کند.بعضی افراد بعد از خودارضایی بستگی به نوع تربیت و اخلاقیات خود دچار عذاب وجدان نیز می گردند.






خودارضایی از دیدگاه اسلام

خود ارضایی یا استمنا از نظر اسلام حرام و گناه است و در این جهت فرقی بین دختر و پسر نیست.


 قرآن کریم می‌فرماید: "هر کس از راهی، غیر از همسرش، شهوتش را دفع کند، از تجاوز کاران است" یعنی از حکم الهی و انسانی تجاوز کرده است.


پیامبر اکرم(ص) فرمود: "هر کس شهوتش را با دست ( و هر طریق دیگری غیر از مسیر طبیعی و ازدواج) دفع کند، مورد لعنت و نفرت خداوند است".


 امام صادق(ع) فرمود: "خود ارضایی (یا دفع شهوت از غیر مسیر طبیعی) از گناهان بزرگ است". و نیز فرمود: "خداوند با نظر رحمت به استمنا کننده نمی نگرد".


پیامبر اکرم(ص) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم"

 "به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید".



**کاملاً اختصاصی**

کپی برداری از متن و تصاویر این پرونده بدون ذکر نام و نشانی این صفحه از دنیای افریت مخالف نظر نویسنده است و عملی غیر اخلاقی و غیر قانونی به حساب می آید ، پس در صورت داشتن انصاف به وجدان خود رجوع کنید!



از آنجایی که این کار ضررش بیشتر از منفعتش است من تمامی آثار مخرب این بلا را دیدگاه های مختف برایتان گرد آوردی کرده ام که به شرح زیر است:


دیدگاه پزشکی :


1. ضعف و تحلیلِ قواىِ جسمانى‏ کاهش انرژى جسمانى بدن از مضرات مهم و جبران‏ناپذیر خودارضایى است. احساس خستگى عارضه طبیعى انزال است، اگر خودارضایى در شبانه روز به دفعات تکرار شود.این احساس خستگى در ساعات مختلف همراه انسان است. در نتیجه به مرور زمان ضعف و بى حالى در فرد تثبیت شده و یک طبیعت ثانوى براى او ایجاد مى‏کند. کاهش و تخلیه مکرر قواى جسمانى به ضعف عمومى و دائمى بدن و بالاخره به پیرى زودرس مى‏انجامد. 


«نامه‏اى از یک جوان» 

… وقتى قلم به دست مى‏گیرم زود خسته مى‏شوم و قدرت نوشتن ندارم، ناچار قلم را روى زمین مى‏گذارم تا وقتى که دستم کمى قدرت پیدا کند و دوباره بنویسم. … آن چه امروز برایم باقى مانده است (از ناحیه این عمل) جسمى نحیف و درهم شکسته است. «نامه‏اى از یک جوان». … با این که ورزشکارم زانوهایم مرتب سست مى‏شود.«پسرى ۱۸ ساله»

من که دخترى پر جنب و جوش و داراى چهره‏اى روشن بودم، کم کم به دخترى بى حال، کم تحرک و رنگ پریده مبدل شدم.«دخترى ۱۵ ساله، کلاس اول تجربى»


لاغرى، لرزش بدن، پژمردگى،ضعف مفاصل، تشنج، زردى و تیرگى چهره، از نشانه‏ها و عوارض ضعف جسمانى است. متأسفانه ضعف جسمانى به همین جا ختم نمى‏شود ، بلکه کل بدن را ساقط مى‏کد. شخصى که مبتلا به این عمل شوم شود، رفته رفته ضعف شدید در خود احساس کرده، کمر درد او را آزار می دهد تا این که به فلج عمومى بدن مبتلا می شود.



2. ضعف بینایى خود ارضاى به تدریج در نور چشم و قدرت بینایى اثر مى‏گذارد و آن را کاهش مى‏دهد. درجات و شدت ضعف چشم بستگى به درجات و شدت خودارضایى دارد و این به حدى است که گاه به نابینایى منجر مى‏شود. با این که اهل ورزش هستم چشمانم خسته مى‏شود و جلو چشمم تیره و تار مى‏شود به حدى که سرگیجه مى‏گیرم آیا این از عوارض خودارضایى است؟


 نامه‏اى از یک پسر ۱۸ ساله»

جوانى که هشت سال مبتلا به خودارضایى بود وقتى مى‏خواست کتابى را بخواند چشم هایش سیاهى مى‏رفت، حدقه‏هاى چشم او بیش از حد معمول گشاد و باز شده بود و در قعر چشم‏هاى خود درد شدید احساس مى‏کرد.

به نقل از مشکلات جنسى نسل جوان

 روزى در یکى از خیابان‏هاى یزد چشمم به جوانى حدوداً بیست و پنج ساله افتاد که در اثر نابینایى به همراه برادرش حرکت مى‏کرد، چون با برادرش آشنا بودم جلو رفتم و سؤال کردم: چرا چنین شده است؟ گفت: او مبتلا به انحراف جنسى (خودارضایى) بوده است و دست از این کار برنداشته است تا به این روز افتاد. 



3. آسیب‏پذیرى در برابر بیمارى ها تحلیل رفتن قدرت بدن و قواى جسمانى، بستر پذیرش سایر بیمارى‏ها را فراهم مى‏آورد. جسمى که با خود ارضایى ضعیف شده است نمى‏تواند در مقابل میکروبها و ویروسها از خود دفاع کند. جوانى مبتلا به این عمل شوم بود، در همین حین به یکى از بیمارى‏هاى همراه با تب دچار شد و در همان حال خودارضایى مى‏کرد، در روز ششم بیمارى کاملاً ضعیف شده بود و در نتیجه مرگ او را فراگرفت.



4. آسیب دستگاه تناسلى و ناتوانى‏هاى جنسى و تولید مثل‏ خودارضایى اثرات مهمى در دستگاه تناسلى از خود برجاى مى‏گذارد. دکتر «هوچنین سون» معتقد است که عموم ناراحتى‏هاى مربوط به دستگاه تناسلى از آثار خودارضایى است. بعضى ازاین اثرات عبارت اند از: تورم غدد وذى‏ تورم کانال نطفه‏ تورم قسمت پایینى و عقب کانال ادرار شل شدن عضلات تناسلى‏ خروج بى اختیار منى با کوچکترین حادثه‏ ایجاد قاعدگى نامنظم و خروج ترشحات چرکى و احساس درد هنگام قاعدگى در دختران‏ از بین رفتن پرده بکارت‏ ارضاى ناکامل جنسى و از دست دادن لذت مقاربت بعد از ازدواج‏ ناتوانى و تأخیر تولید مثل به خاطر ضعف مکرر دستگاه تناسلى و انزال زودهنگام‏ بیماریهاى مقاربتى‏ عقیم شدن‏



5. آسیب مراکز عصبى و غدد در مغز در اثر خودارضایى و تحریک زیاد، هیپوتالاموس آسیب مى‏بیند. مغز و مراکز حساس دیگر مکرراً دچار کاهش نسبى جریان خود مى‏شوندن و از این طریق آسیب‏هاى جبران‏ناپذیر و بر آنها وارد مى‏شود. تخلیه‏هاى مکرر عصبى، موجب ضعف اعصاب مى‏شود. خودارضایى‏هاى مکرر، مرکز عصبى را دچار حساسیت و ضعف و خستگى و اختلال مى‏سازد. به گفته یکى از دانشمندان، خود ارضایى موجب ضعف قواى شهوانى و بى رمق و بى جان شدن آنها مى‏شود. به طور کلى اختلال قواى بینایى، شنوایى (مثل صداى زنگ در گوش و وز وز کردن) و… از ضعف و اختلال اعصاب است.


«نامه‏اى از یک جوان» 

 … قسمت‏هاى عمده بدن من یعنى قلب و اعصابم به هم ریخته است. و تو اى جوان عزیز به خود آى و این آسیب‏ها را جلوى چشم خویش تابلو کن و با تأملدر این منظره نامطلوب و غیرقابل قبول، خود را از دام این بلا نجات بده. کم خونى؛ کم اشتهایى و مشکلات گوارشى؛ کم خوابى و اختلال در خواب؛ تنگى نفس؛ سر درد و سرگیجه؛ پیدایش تغییرات در نخاع و ستون فقرات. همگى از آسیب‏هاى جسمى خودارضایى هستند.


خودارضایی بیماری خاموش !



**کاملاً اختصاصی**

کپی برداری از متن و تصاویر این پرونده بدون ذکر نام و نشانی این صفحه از دنیای افریت مخالف نظر نویسنده است و عملی غیر اخلاقی و غیر قانونی به حساب می آید ، پس در صورت داشتن انصاف به وجدان خود رجوع کنید!



دیدگاه روحی و روانی :


1. ضعف حافظه، حواس پرتى و ناتوانى در تمرکز فکرى‏ همان گونه که گذشت، یکى از پى آمدهاى خودارضایى، ضعف و تحلیل قواى جسمانى است و این به نوبه خود ناشى از اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب است. اختلال در این سیستم موجب مى‏شود که بخش حافظه کارایى لازم را نداشته باشد. علاوه بر این، شخصِ مبتلا به خودارضایى به خاطر تمرکز در این عمل و توجه نسبتاً مداوم به موضوعات جنسى، حواس پرت و ناتوان در تمرکز فکرى است که این خود عامل دیگرى براى کاهش مستمر حافظه است. از عوامل حفظ و تقویت حافظه آن است که فرد به کارهاى علمى و فکرى مشغول باشد در حالى که شخص خودارضا از کارهاى علمى و فکرى باز مى‏ماند و این خود عامل دیگرى براى ضعف حافظه چنین اشخاصى است.

… استعداد کافى داشتم و تحصیل مى‏کردم اما اکنون استعدادم کم شده و مطالب را درست درک نمى‏کنم و با فشار و سختى به تحصیل ادامه مى‏دهم. «نامه‏اى از یک دانش ‏آموز»

2. اضطراب دلهره و دلواپسى از ویژگى‏هایى است که دائماً فرد خودارضا را رها نمى‏کند، او مرتب با خود درگیر است و نمى‏تواند با خود کنار آید. افکار آشفته، وسواس فکرى، بى ثباتى، درهم ریختگى فکرى دامن گیر اوست: «نکند کسى بفهمد»، «کى و چگونه این کار را تکرار کنم»، «کى مى‏شود نجات پیدا کنم» و.. لحظه‏اى آرام و قرار ندارد، سرزنش و تحقیر خود به علت ارتکاب گناه، شخصیت او را در هم مى‏کوبد. گاهى تأخیر در ترک و این که بعد از ترک چه مى‏شود، امان او را مى‏گیرد.

«نوجوان ۱۷ ساله تهرانى»
 … آیا با ترکِ خودارضایى باز هم علائم آن باقى مى‏ماند. «امضا: همدم مرگ» … آیا پس از ترک مى‏توانم ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم؟ آیا بخشوده خواهم شد؟ آن چه امروز از این عمل برایم باقى مانده است، روحى متزلزل و بغض و نفرتى متراکم است.
3. افسردگى‏ بى احساسى و بى تفاوتى، بى نشاطى و بى ذوقى، سستى و گوشه‏گیرى، غم و اندوه، عدم علاقه به امور هنرى، ورزشى، مسائل معنوى و… همگى از نشانه‏هاى بارز و حتمى افسردگى است.

4.  پرخاش‏گرى و بداخلاقى‏ شخصِ خودارضا نسبت به کوچک‏ترین محرک محیطى حساس است، حوصله گفت و گو با دیگران را ندارد، زود رنج است و سریعاً از کوره در مى‏رود، به نور زیاد، صدا، رفت و آمد و… حساسیت فوق‏العاده دارد.

5. یأس از زندگى
«نامه‏اى از یک جوان»‏
… در سنین ۱۶ یا ۱۷ سالگى دو مرتبه دست به خودکشى زدم ولى موفق نشدم، اکنون در میان توفان مرگبارى به این سو و آن سو مى‏روم، شاید هم یک سویش نابودى باشد
«دختر ۱۸ ساله تهرانى» … تصمیم گرفته‏ام اگر راهى برایم نباشد خودکشى کنم….
6. از بین رفتن خلاقیت‏ها، توانایى‏ها و سرکوب شدن استعدادها.
. عدم اعتماد به نفس و احساس حقارت، ضعف اراده.





دیدگاه اجتماعى :


1. هوس باز و بى‏بند و بار شدن و اعتیاد به ارضاى جنسى نامشروع
2. بى عاطفه، کم رو و خجل.

3. از بین رفتن صفاى دل و بى علاقه‏گى نسبت به امور معنوى، مجالس دعا، جماعات و…
4.احساس گناه، عذاب وجدان.
5. عدم میل به تحصیل، مطالعه، تحقیقات علمى و فعالیت‏هاى فکرى. ‏
خودارضایى یک حس گریز از اجتماع پدید مى‏آورد که در اثر افراط و تکرار در او ریشه‏دارتر خواهد شد. فرد در گوشه‏اى خود را منزوى و به افکار دور و دارز مى‏پردازد. توجه به لذات شخصى، سبب سستى روابط اجتماعى مى‏گردد و حیات جمعى را دچار مخاطره مى‏سازد. فردِ خودارضا به غیر از میل به انزواجویى در عرصه اجتماعى نیز با مردم جوششى ندارد و از زندگى جمع احساس لذت نمى‏کند. اینجاست که نه تنها شخصیت اجتماعى و انسانى چنین افرادى تدریجاً متزلزل شده بلکه جامعه نیز از وجود نیرو جوان و پرانرژى محروم گردیده است و در دراز مدت موجب اختلال در نظام اجتماعى مى‏شود. این دسته از آسیب‏ها عبارت اند از:


بى آبرویى؛
انزواى اجتماعى، طرد شدن از جامعه و مشکل دوست یابى؛ مشکلاتى در ازدواج از قبیل: عدم پذیرش در خواستگارى‏


 دخترى ۱۸ ساله از تهران»
 اکنون خواستگاران فراوانى دارم که هر یک از دیگرى بهتر هستند. به دلیل همین مسأله (خودارضایى و از دست دادن بکارت) است که مجبورم به خواستگارانم جواب رد بدهم بدون اینکه پدر و مادرم علت نپذیرفتن من را بدانند.
«نامه‏اى از یک دختر جوان»
بر اثر خودارضایى دامنم لکه دار شده و حالا خواستگاران فراوانى دارم که هرکدام از دیگرى بهتر است. به من بگویید چه کار کنم.
«دختر ۱۵ ساله»
 بى میلى به ازدواج و تأخیر در آن‏ بى میلى به همسر ناتوانى در مقاربت صحیح و ارضاى جنسى خود و همسر ناسازگارى خانوادگى‏ سرد بودن کانون خانواده‏ ناتوانى در برابر مشکلات و سختى‏ها پس از ازدواج‏ طلاق و متزلزل شدن کانون خانواده‏ ۵٫ افت تحصیلى‏ این کار روى تحصیلات من به شدت اثر گذاشت، من که تا سال سوم راهمایى جزء شاگردان خوب کلاس بودم، در سال سوم راهنمایى، ثلث اول یک تجدیدى آوردم.



مشکلات خانوادگى

بزهکارى‏ ، لذت نبردن از دوستى‏ها و مهر و محبت‏ها در روابط با پدر و مادر، بستگان و دوستان و بالاخره بریدن از آنان. ، از بین رفتن عزت، پاکدامنى، شرف و حیا. ٫ انحطاط و انحراف فکرى و عملى
خود و به انحراف کشیدن دیگران. ایجاد خطرات اجتماعى براى خانواده خود و نوامیس دیگران. سوء استفاده جنسى و تجاوز به کودکان. ترویج و اشاعه فحشا و منکرات. شیوع بیمارى‏هاى مقاربتى در جامعه.  حسادت و بدبینى. عدم علاقه نسبت به فداکارى، خدمتگزارى به همنوعان و…


**کاملاً اختصاصی**

کپی برداری از متن و تصاویر این پرونده بدون ذکر نام و نشانی این صفحه از دنیای افریت مخالف نظر نویسنده است و عملی غیر اخلاقی و غیر قانونی به حساب می آید ، پس در صورت داشتن انصاف به وجدان خود رجوع کنید!



دیدگاه معنوی :


 همه آسیب‏هاىی که سخن از آنها به میان رفت قابل اصلاح و جبران است اما آسیب معنوى به این راحتى قابل جبران نیست!

 چون اولاً: آسیب به قلب و دل است که هیچ بعد از وجود آدمى به ارزش، کارایى، حساسیت و لطافت قلب و دل او نیست. به تعبیر قرآن و روایات اسلامى، گناه به انسان سرازیر مى‏شود و آن را فاسد و از کار مى‏اندازد.

ثانیاً: این آسیب فقط دنیوى نیست. قرآن کریم مى‏فرماید: چنین نیست که بعضى خیال مى‏کنند، بلکه اعمال خلافشان چون زنگارى بر دل‏هایشان نشسته، لذا از درک حقیقت وامانده‏اند:

 کلا بل ران على قلوبهم ما کانوا یکسبون»؛ (مطففین، آیه ۱۴) کلمه «ران» در آیه مذکور به معناى زنگار است.



زنگ یا زنگار در امور مادى همان چیزى است که روى فلزات و اشیاى قیمتى مى‏نشیند، همان لایه قرمز رنگى که بر اثر رطوبت هوا روى آهن و مانند آن ظاهر مى‏شود و معمولاً نشانه پوسیدن و از بین رفتن شفافیت و درخشندگى آن و در نهایت ضایع شدن و از بین رفتن آن است. (تفسیر نمونه، ذیل آیه ۱۴ مطففین.) آرى، بدترین اثر گناه، تاریک ساختن قلب و از میان بردن نور علم و حس تشخیص است. «گناهان از اعضا و جوارح سرازیر قلب مى‏شوند» (همان)


 رحوم علامه طباطبایى رحمه الله در تفسیر المیزان (ذیل آین مطففین: ۱۴)مى‏فرماید: از آیه شریفه سه نکته استفاده مى‏شود:

1.اعمال زشت، نقش و صورتى به نفس و روح انسان مى‏دهند؛ ۲٫ این نقش و صورت خاص، مانع آن است که نفس آدمى حق و حقیقت را درک کند؛ ۳٫ نفس آدمى به حسب طبع اولیه‏اش صفا و جلایى دارد که با داشتن آن، حق را آن طور که هست درک میکند.
قلب از دیدگاه قرآن جایگاه مهمى دارد قرآن کریم اولاً: قلب را مهم‏ترین مرکز شناخت در انسان معرفى مى‏کند. ثانیاً: بیمارى قلب را مهم‏ترین بیمارى به حساب مى‏آورد و از این بیمارى به تعابیر مختلف و عجیب یاد مى‏کند: قلب بیمار، قساوت قلب، انحراف قلب، زنگار قلب، کور شدن قلب، مهر شدن قلب، قفل شدن قلب و بالاخره از همه مهمتر مردن قلب. که جمعاً بیش از هفتاد و دو مورد آمده است.
در اهمیت گناه از دیدگاه اسلام همین بس که اسلام اولاً: کیفر و اثر آن را منحصر به دنیا نکرده است.(مائده، آیه ۳۳)ثانیاً: از اندیشه و فکر گناه هم منع کرده است تا گناه را از سرچشمه خشک کند. على (ع) مى‏فرماید: کسى که در انجام گناه زیاد فکر کند، بالاخره به گناه کشیده مى‏شود (غررالحکم). ثالثاً: از گناه به عنوان درد و بیمارى یاد کرده است. (على (ع) براى دل‏ها بیمارى‏اى، دردناک‏تر از گناه نیست (بحار الانوار، ج ۷۳، ص ۳۴۲). رابعاً: از رفاقت و دوستى با گنهکار و شرکت در مجالس گناه به شدت نهى کرده است. على (ع): بر فرد مسلمان شایسته نیست که با گنهکار طرح رفاقت و دوستى بریزد. (وسائل الشیعه، ج‏۲، ص ۲۶۹). خامساً: ترک گناه را بهترین عبادت برشمرده است. (على (ع): برترى عبادت، دورى گزیدن از گناه است.)
این‏ها بخش بسیار اندک از هشدارهایى است که اسلام براى دفع اثر زیانبار گناه به انسان‏ها داده است. براى این که به تأثیر گناه بر دل و قلب بیشتر پى ببریم، به عنوان نمونه به ذکر چند روایت اکتفا مى‏کنیم: رسول اکرم (ص) مى‏فرماید: وقتى انسان مؤمن گناهى را مرتکب مى‏شود، لکه سیاهى در قلبش پیدا مى‏شود که اگر دل از آن بکند و توبهکرده و از خداوند آمرزش طلبد دوباره قلبش شفاف مى‏شود و اگر گناه را ادامه دهد، سیاهى تمام قلبش را فرا مى‏گیرد. (تفسیر المیزان، ذیل آیه ۱۴ مطففین) رسول گرامى اسلام(ص): وقتى حرام‏ها نادیده گرفته شود و کسى مرتکب آن‏ها شود، خداوند طورى بر دلش مهر مى‏زند که بعد از آن دیگر قدرت درک و فهم را نداشته باشد. (محمد هویدى، التفسیر المعین.) دیگرى بر قلب وارد شود به جایى مى‏رسد که تمام قلب را فرا گرفته و آن را وارونه مى‏کند. (تفسیر المیزان، ذیل آیه ۱۴ مطففین) ظرف، وقتى وارونه شود هیچ چیز در آن قرار نمى‏گیرد، قلب هم در اثر گناه طورى وارونه مى‏شود که دیگر علم و حقیقت در آن جاى نمى‏گیرد.
خودارضایى هم که اسلام به شدت از آن نهى کرده است شاید از همین بابد باشد که اثر در قلب و دل آدمى مى‏گذارد و آثار روحى و روانى خودارضایى که در بخش (ب) بیان گردید، عمدتاً از همین بیمارى دل ناشى مى‏شود. در این جا چند روایت در مورد اثر معنوى گناه خودارضایى بیان مى‏کنیم به امید آن که تو اى جوان عزیز و برومند، اى که چشم امید پدر ومادر و جامعه به توست، اى آینده ساز خود و جامعه اسلامى و بالاخره تو اى مبتلا به این گنه خانمان‏سوز و هلاکت بار به خود آیى و تا دیر نشده خود را از این مهلکه و باتلاق نجات دهى، بدان که مى‏توانى، حتماً مى‏توانى! ۱٫ امام صادق(ع): روز قیامت خداوند با شخص خودارضا گفت و گو نمى‏کند و از چشم خدا مى‏افتد. (میزان الحکمة، ح ۱۸۷۴۹) ۲٫ رسول خدا(ص): لعنت خدا و ملائکه خداوند و تمام بشر بر شخص خودارضا. (همان، ح ۱۸۷۴۸) ۳٫ رسول خدا(ص): کسى که خودارضایى مى‏کند، ملعون است. (همان، ح ۱۸۷۵۱) ۴٫ امام صادق(ع): خودارضایى گناه بزرگى است که خداوند در قرآن از آن نهى فرموده است. (همان، ح ۱۸۷۵۰) ۵٫ امام صادق(ع): براى کسى که خودارضایى کند در قیامت عذاب دردناکى در نظر گرفته شده است. (همان، ح ۱۸۷۴۹)


طبق این تحقیق افرادى که مبتلا به خودارضایى مى‏باشند؛

به ناراحتى‏هاى زیر مبتلا گشته‏اند:

1. ضعیف شدن چشم؛   2. لاغر شدن صورت؛    3.  ضعف اعصاب؛    4.  تحلیل رفتن بدن؛    5. سردرد و سرگیجه؛    6. سرماخوردگى زود به زود؛    7.  کم خونى؛    8.  سست شدن زانو؛    9.  سیاه شدن دور چشم؛    10.  ضعف حافظه؛   11.  زرد شدن صورت؛    12.  ضعف و اختلالات شنوایى؛    13.  جوش صورت؛    14.  گوشه‏گیرى؛    15.  اختلال در خواب؛    16.  ایجاد حالت وسواس و تردید؛    17.  افت تحصیلى.



 خود ارضایی ، اِستمنا ؛ جَلَق یا اونانیسم و ماستورباسیون



پایان بخش اول




در این بخش با این بیماری کم و زیاد آشنا شدید امیدوارم به اندازه کافی و موثر از این مطالب استفاده کرده باشید بخش دوم این پرونده با موضوع جلوگیری و درمان این بیماری به زودی روی وب قرار خواهد گرفت! لطفاً من رو با نظرات و پیامک های خود در هرچه بهتر شدن مطالب وبلاگ و خصوصاً این پرونده یاری کنید.

سراپا شنونده ی پیامک های شما هستم، سوالات خود را پیرامون این موضوع بدون درج مشخصات واقعی و هویت خودتان مطرح کنید تا به آنها پاخ دهم.


متشکرم از همراهیتون! امیـــر.




نظرات 27 + ارسال نظر
علی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 http://efrit.blogsky.com

من یه مدت میزدم حالا ترک کردم ولی بازم خود به خود چیز میشم چیکار کنم ؟

چیز چیه دیگه ؟؟ منظورت اگه اینه که دوباره وسوسه میشی باید بگم یکم به خودت فکر کن و آیندت پرهیزگاری خوب چیزیه ها ! نشد برو مطب برای معاینه !

رضا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:01

بخش دومشم سریعتر بزار.

چشـم !

سعید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:18

سلام مطالب شما خیلی جامع بود بهتون تبریک میگم شما به من خیلی کمک کردین ممنون

خواهش !

سعید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:20

میشه بگین کی بخش دومش و میذارین ؟

به زودی !

ebi دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:13

vaqean jaleb va mofid bood
ba tavajo be jame emrooz vaqean be tksire chenin matalebi niyaz hast
man in maqale shomaro bara kole addlistam va hamchenin baraye doostanam ersal mikonam
vaziyat vaqean hasase ta hadi ke doostan be rahati az khod erzai sohbat mikonan va behtare az in masael agah shan
khali khali mamnoon

نظر آگانه و از سوی لطف شماست !

نیما سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

سلام دوست عزیز

من یه جوان 19 ساله هستم که چند ساله به این بیماری مبتلا هستم هر دفعه که خواستم ترک کنم فیلم ها سکسی و این جور چیزا نذاشت حتی قبلا نماز می خوندم حتی یادم نمیاد کی شروع کردم
خیلی وقت ها می شد تا یک ماه هم تحمل می کردم ولی اخرشم نتونستم درک کنم

تو خدا کمکم کنید


دوباره سر میزنم از ترانه the mass خیلی خوشم اومد اگه میشه the best era رو با لینگ مستقیم بزارید من تصویریشو دانلود کرد با تشکر از وبسایت خاصتون

حامد شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:49

مطالبتون خیلی مفید بود ممنون
اگر میشه در باره ی gay هم یک مقاله بزارید

آرام یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

از معدود مطالبی بود که تا آخرشو با "دقت خوندم...جامع و مفید.عالی بود

sara دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:36

خیلی عالی بود

ریحانه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:09

بابت موضوعهای جالبتون متشکرم اما من حدود ۱۰ سال که هفته ای ۱ بار خودارضایی میکنم الان هم فرزند اولم را باردارم اما خیلی این کار برایم آرامش بخش است و هیچ کدام از این مواردی که میفرمایید برای من پیش نیامده است من شاغل هستم و بسیار پرانرژی و شاداب هستم از همسرم نیز راضی ام اما خودارضایی کاملا منو تخلیه میکنه حتی زمانی که عصبی هستم میشه لطف کنید به ایمیل من جواب بدید که اینکار برای فرزندم الان ۳ ماهه باردارم چه اثراتی دارد؟

عباس چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:45

سلام. ممنون از مطلب مفیدتون. من از ۱۷ سالگی
میخوام زن بگیرم و روم نمیشه برم خواستگاری!!!
و خیلی از دخترهای محله از دستم دق کردند و آخرش
گفتند : خیلی خر هستی. فقط خدا بیامرزد پدر
این روانپزشک اخیر که داروی کاهش تمایلات
به من می دهد. الان ۳۵ ساله ام و قید ازدواج را زده ام.

کاهش نده که کاهش پیدا میکنه !

شما هم زیادی سخت می‌گیری برو یه بار دیگه دخترای محلتون رو یه دل سیر نگاه کن بعد برو یکیشونو بگیر دیدی چه راحته !
.

زهرا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:20

من 17 سالمه و حدودا 5 ساله به این بیماری مبتلا هستم و احتمال میدهم بکارت خود را از دست داده ام . چطوری بفهمم ؟خواهش میکنم کمکم کن!!! التماس میکنم جواب این ایمیل را حتما بده.....

التماس نکن که ...
این ایمیل نیست !
شما هم خیلی در عذابید به پزشک قانونی مراجعه کنید.

حمید شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:51

از شما ممنونم

ما بیشتر

امیر شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

از خدا می خام کمک من بکن تاعضو ترک شدگان بشم

از تو حرکت از خدا برکت البته حرکت مثبت ها!

علی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:21

خواهشا از چیزی که امتحان نکردید بدگویی نکنید من یکسال پیش از دستگاه لاجر باکس استفاده کردم ونتیجه اش خیلی خوب بوده من تواستخر خجالت میکشیدم برم ازبس که التم کوچیک بود ولی پس از استفاده هم درازتر شده وهم کلفت تر والان حس جنسی من خیلی بالاست بطوریکه هنگام نزدیکی تادوساعت میتونم خودم راکنترل کنم که ارضا نشم درحالیکه قبل از استفاده از این دسگاه شاید توی همون 5دقیقه اول ارضا میشدم

بدگویی نیست عین واقعیته!
اسمش لارجر باکسه ها!

ولی خودمونیما شما کدوم استخر میرین؟

یه چیزی!، یعنی بعد از دو ساعت دیگه هرچی بادا باد؟؟

زهره جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

سلام من ۳۰
سالمه از بجگی این کارو میکردم تو دوران راهنمایی حدود حدود ده سال ترکش کردم ولی متاسفانه چون امکان ازدواج نداشتم دوباره مدتیه شروع کردم از خودم خ بدم میاد شاید اگه ازدواج میکردم دیگه هیچ وقت این کارو نمیکردم

خب زودتر برو ازدواج آسان بکن!

حانا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15

سلام واقعاخوب بودیعنی من تازه داشتم شرومیکردم گفتم یه تحقیقاتی بکنم چی به چیه این عذاب وجدان برام همون لحظه بود ازخودمم به شدت بدم می اومداما باخوندن مطالبتون به خودم اوم م یعنی من میتونم ترکش کنم چون هنوشرو جدی برام نیس مرسی جانم

طلبه بازیگوش جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 http://www.talabe-bazigoosh.ir

اگه برات طلبگی یعنی امل بودن و متحجر بودن

مساوی با مفت خوری

معادل یه معادله دو مجهوله

یعنی فرشته

سرباز امام زمان

مبلغ دین

پس وقتتو تلف نکن(نه اینکه اصلا وقت تلف نمیکنی)

نخونی بهتره

نمونی بهتره



--------------------------------------------------------------------------------


آخه من هیچ کدوم نیستم

من یه طلبه بازیگوشم

اگه حوصله شنیدن حرفهای یه بازیگوش (اونم از نوع طلبه) رو نداری بهتره ادامه ندی

همین و بس

خدافظ

محمد یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

سلام بنظر من بجای اینکه یه راه درمان پیش روی جوونا بذارن همه اش از دین و ... دم میزنن اگه واقعا شما راس میگین یه برنامه مفصل راه درمان با داروهای شمیایی و دریافت اسان از داروخانه های و برنامه های زنده پزشکی برای نحوه ترک خود ارضایی بذارین نه اینکه برای یک مریض معتاد به چنین کارایی عین شیوخ نهروان از دور شعار بدین

یه دوست پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:32

سلام خواهش میکنم به کار توی این جبهه ادامه بدید چون من اهل مطالعه ام و گهگاهی به مطالب سایت ها سر میزنم دیگه نا امید شده بودم چون خیلی سایت ها به جای اینکه آدموروشن کنن آموزش این کار کثیف و میدن
خدا قوت امیدوارم همه به این قضیه ایمان بیاریم که چیزی رو که خالقمون میگه انجام ندیم انجامش ندیم ا

علی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:55

خب اگه خود ارضایی نکنیم چی کار کنیم مگه ادم میتونه 5سال به دختر نگاه نکنه فیلم نبینه به التش حتی نگاهم نکنه اخه حرف خیلی بی منطقی هستش به نظره من خود ارضایی 2بار در ماه اشکال انچنانی نداشته باشه خوب اونقدر به خودتون فشار میارین که اه یه دختر رو کوچتون دیدین تنهاس خدایی نکرده بغلش میکنین حتی خودتونم نمیفهمین

پووووووووووف شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

هی باباااا. ما دیگه آب از سرمون گذشته.
سعدی از سرزنش نترسد هیهات ---غرقه در نیل چه اندیشه کند باران را
شما نمیفهمی من چی میگم.هیچ کس نمیفهمه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:19

من ده سال ازدواج کردم الان 26 سالمه.از شوهرمم راضی بودم مشکلی با هم نداشتیم .اما 4سال با من رابطه ی خوبی نداره همش من می رم سمتش خیلی هم به خاطر اینکه ازش یه رابطه می خواستم کتک خوردم. منم چون خیلی گرمم خیلی بهم فشار میاد دست به استمنا می زنم . دیگه نمی دونم چی کار کنم. گناه هم داره اما شما بگید خیانت کتم خوبه؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:13

با کمک نماز شب بالاخره بعد از 5سال ترکش کردم معجزه می کنه/ شما ام امتحان کنید!

بد نبود ممنون شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

.

مونا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

عااالی بود .
با تشکر...

مجتبی دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:58

سلام ممنون از اطلاعاتتان خوب شد که دانستم و یه چیزی بلد شدم اما بعضی وقت ها هر چند میدانم کار بدی است باز هم ادامه میدهم راستی خیلی زود میاد مثلا حتی با خواندن مطالب هایتان لطفا راهنمایی فرمایید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد