دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک
دنیای افریت

دنیای افریت

عکس و متن و فیلم و موسیقی,چهار عنصر اصلی دنیای صفر و یک

دانلود بسته ی فارسی ساز ویندوز 7

ویندوز 7 را به زبان شیرین فارسی ببینید!

شرح سریع
بسته رابط زبان Windows 7 (LIP) یک رابط کاربر با ترجمه بخش هایی از Windows 7 که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را ارائه می دهد.
جزئیات سریع
نسخه:1.0
تاریخ انتشار:09/09/2010
زبان:فارسی
اندازه برنامه قابل دریافت:2.7 مگابایت - 6.9 مگابایت*

*اندازه برنامه قابل دریافت بستگى به اجزاء برنامه انتخاب شده دارد.

نماى کلی

بسته رابط زبان (LIP) برای Windows، نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows ارائه می دهد که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان LIP نمایش داده می شوند. متن هایی که ترجمه نشده اند به زبان اصلی Windows 7 خواهند بود. بعنوان مثال، اگر یک نسخه اسپانیایی Windows 7 را خریداری کرده اید و LIP کاتالان را نصب کرده اید، ممکن است برخی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی مانده باشد. بیش از یک LIP را می توانید روی یک زبان اصلی نصب کنید. LIP های Windows را می توان بر روی تمام نسخه های Windows 7 نصب کرد.

از افریت دانلود کنید و لذت ببرید !

نیازمندیهاى سیستم

  • سیستم عامل هاى پشتیبانى شده: Windows 7
  • Microsoft Windows 7
  • نصب زبان اصلی مورد نیاز Windows 7: انگلیسی
  • 4.63 مگابایت فضای خالی برای بارگیری
  • 15 مگابایت فضای خالی برای نصب


دستورالعمل ها

هشدار: اگر رمزگذاری BitLocker شما فعال شد، تا قبل از نصب LIP آن را به حالت معلق نگهدارید. Control Panel را باز کنید، System and Security و سپس BitLocker Drive Encryption را فعال کنید. روی Suspend Protection کلیک کنید .
از آنجا که بارگیری های متفاوتی برای نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی Windows 7 LIP موجود است، قبل از شروع به بارگیری باید مشخص کنید که کدام نسخه از Windows 7 در رایانه شما نصب شده است:
روی دکمه Start کلیک کنید، سپس روی رایانه کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید. این گزینه اطلاعات اولیه مربوط به رایانه را به شما نشان می دهد.
برای نوع سیستم به قسمت سیستم نگاه کنید . این قسمت به شما می گوید که آیا نسخه 32 بیتی سیستم عامل Windows 7 روی رایانه شما نصب است یا نسخه 64 بیتی آن.
  1. برای شروع بارگیری روی دکمه Download در این صفحه کلیک کرده یا زبان دیگری را از لیست گشودنی انتخاب کرده و Go را کلیک کنید.
  2. یکی از کارهای زیر را انجام دهید:
    • برای شروع فوری نصب، روی Open یا Run this program from its current location کلیک کنید.
    • برای کپی کردن مورد بارگیری شده در رایانه خود جهت نصب آن در فرصتی دیگر، روی Save یا Save this program to disk کلیک کنید.



فایلهاى موجود در این برنامه دریافتی

موارد زیر پیوندهایى به چند فایل جداگانه است که براى این دریافت اینترنتى در دسترس مى باشند. فایل هایى را که بیشتر مناسب شما مى باشند دریافت کنید.




نام پرونده:اندازه فایل

LIP_fa-IR.mlc

2.7 مگابایت

LIP_fa-IR-64bit.mlc

4.2 مگابایت


منبع: سایت مایکروسافت

برچسب ها : دانلود فارسی ساز ویندوز 7 ، فارسی ساز ویندوز هفت ، فارسی ساز ویندوز سون ، ویندوز فارسی ، ویندوز 7 به زبان فارسی ، ویندوز خود را فارسی کنید ، بسته ی رابط زبان فارسی مایکروسافت برای ویندوز
دوستان عزیزی که ویندوز هفتشون غیرقانونیه و یا از ویندوز ایکس ژی یا دیگر ویندوز ها استفاده می کنند نمیتونند از سایت مایکرو سافت این بسته رو دانلود کنند ُ غصه نخورید و در دنیای افریت از لینک های زیر دانلود کنید:


۱. نسخه ی ۳۲ بیتی (۲.۷ مگابایت)


۲.نسخه ی ۶۴ بیتی (۴.۲مگابایت)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد